Her finner du nyttige ressurser til arbeidet i lokal- og fylkeslaget. Ressursbanken inneholder det du trenger som aktivist, medlem og tillitsvalgt. Du finner blant annet maler og veiledninger som kan forenkle og profesjonalisere arbeidet og aktiviteten i lokallaget. Om du har et tips til noe som burde vært tilgjengelig på ressursbanken kan du ta kontakt med partikontoret på post@sv.no

NB! Vi jobber fremdeles med å bygge opp den nye ressursbanken på de nye nettsidene. Alt har ikke blitt overført enda, så om du leter etter noe du ikke finner kan du se på den gamle ressurbanken her: https://forrige.sv.no/ressursbanken/

Folkevalgtportalen

Folkevalgtportalen inneholder ressurser til deg som er folkevalgt i kommuner eller fylkeskommuner, eller til deg som stiller som kandidat til Stortinget. Du finner også en SVs løpende politiske forslag, utspill og leserinnlegg.

Organisasjonsfondet

Har du gode ideer du gjerne skulle ha realisert? Men det koster kanskje penger? SVs organisasjonsfond gir støtte til prosjekter som kan utvikle og styrke organisasjonsen, øke aktivitesnivået og bedre medlemstilbudet. Søknader behandles fortløpende så det er mulig å søke hele året.

Grafisk og sosiale medier

Skal du lage noe med SV-profil? Kanskje skal du trykke opp noen løpesedler, lage en powerpointpresentasjon eller leter etter nytt profilbilde til lokallagets facebook-profil. Da kan du forhåpentligvis finne det her

Skolering

Skolering er viktig for SV. Det et virkemiddel for å få medlemmer og tillitsvalgte til å aktivt delta i partiet og utvikle egne politiske og organisatoriske ferdigheter. SV tilbyr valgkampskolering, tillitsvalgtskolering, og andre skoleringsopplegg for lokallag og fylkeslag. Her finner du de ressursene du trenger for å delta.

Her finner du SVs grafiske profilmateriale og Brandmaster; en digital platform for å lage og distribuere grafisk innhold til trykk og digitale flater. Her kan du finne masse ferdiglaget innhold til å dele på sosiale medier, illustrasjoner, fotografier og lignende.

Kampanjer og valgkamp

Her finner du informasjon om SVs politiske kampanjer og valgkamparbeid. Vi er i full gang med valgkampen før Stortingsvalget til høsten. Her finner du også SVs organisatoriske arbeidsplan for 2021 og retningslinjer for smittevern på våre arrangementer.

Annet

Noen ting lar seg rett og slett ikke kategorisere. Da legges de inn her under annet.

Sakspapirmaler

Her finner du ulike maler til sakspapirer. Filene tilbys i formater for Microsoft Office, Men der vi har mulighet tilbyr vi formater i åpen kildekode som f.eks .odt. Klikk på plussikonet ved siden av overskriftene for å ekspander innholdet.