Vil du bidra til et mer rettferdig og grønt Norge?

Da er det på tide å bli medlem.

Sosialistisk Venstreparti mener at klimakrisen og økende forskjeller er vår tids store utfordringer. For å møte utfordringene må vi forandre Norge til et foregangsland som viser vei og dytter verden i en klima- og miljøvennlig retning.

SV vokser, og vi vil ha deg med på laget! Som medlem får du ikke bare muligheten til å påvirke partiets politikk og prioriteringer, du får også bli med i et stort fellesskap av engasjerte SVere, delta på sosiale arrangementer, lokale aktiviteter og konferanser.

Alt du trenger å vite om medlemskap i SV.

Pris for medlemskap er 100 kr* Les om vår behandling av dine personopplysninger her.
*Det første året som medlem betaler alle 100 kroner. Ordinær kontingent er 350 kr. Pensjonister, studenter og andre lavtlønnede betaler 100 kr. Dersom du blir fakturert feil kan du endre beløp selv når du legger kontingenten til betaling i nettbanken. Vi oppfordrer høytlønnede til å betale 550 kr. Ta kontakt med medlem@sv.no, oppgi medlemsnummer, og be om å få endret kontingentsats. Medlemskap reguleres av SVs vedtekter.

Bli medlemMedlemskap