Praktisk informasjon til delegater

På denne siden finner man praktisk informasjon til delegater om gjennomføringen av landsmøtet.

Hotellet

Landsmøtet skal være på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport på Gardermoen.

Det går shuttlebuss til hotellet fra Gardermoen: Buss S44. Busstider finner dere her.

Mer informasjon om hotellet finner dere ved å klikke her.

Påmelding og delegater

Landsstyret har vedtatt at det skal være 215 delegater til landsmøtet. Delegatene er fordelt fylkesvis etter antall betalte medlemskap i partiet pr. 31. desember 2022.

Klikk her for å se delegatfordelingen.

Frist for påmelding til landsmøtet er 20. februar.

Fylkeslagene har observatørplasser til fordeling. Ønsker du å være observatør, eller ditt lokallag å sende en, så ta kontakt med fylkeslaget. Kontaktinformasjon finner man her.

Innlevering av forslag og endringsforslag

Alle forslag skal leveres elektronisk på denne siden. Her vil også alle sakspapirer bli gjort tilgjengelig fortløpende ettersom de blir klare.

Registrering

Når dere kommer fram til hotellet, er det første dere bør gjøre å registrere dere. Vi åpner registreringen klokken 10:00. I registreringa får dere utdelt en landsmøtemappe med praktisk info, og et navneskilt. Dette navneskiltet må dere ha på dere under hele landsmøtet. Skiltet fungerer som adgangskort til lunsj og middag, og hotellets stab vil sjekke at alle som går inn til måltider, har et slikt skilt. Pass altså godt på skiltet ditt.

Innsjekk

Etter innsjekk kan dere forsyne dere med sakspapirer, og sjekke inn på hotellet. Dersom rommet ditt ikke er klart til innsjekk, har hotellet et rom hvor du kan legge fra deg bagasje og yttertøy fram til rommet ditt blir ledig.

Utsjekk søndag må skje før klokken 11.00. Det betyr at dere bør pakke og sjekke ut før møtet begynner søndag morgen.

Programmet

Landsmøtet åpner fredag 17. mars klokken 12:00 og avsluttes søndag 19. mars klokka 15:00.

Nærmere informasjon om programmet finner man her.

Nye delegater
Klokken 10.00 fredag morgen er det opplæring for nye delegater. Her kan du stille spørsmål, gjøre deg kjent i landsmøtesalen, ta en test-tur opp på talerstolen, og hilse på andre nye delegater. Ingen påmelding, bare møt opp klokken 10.00.