Hva skjer?

Her finner du informasjon om hva som skjer i Bergen SV framover.

19. november – Styremøte Bergen SV

24. november – Nasjonal aksjonsdag
Denne dagen kommer vi til å ha en kjøpesenteraksjon, der vi arrangerer stand på alle kjøpesentrene i Bergen og omegn, som en del av høstkampanjen. Send en e-post til bergen@sv.no hvis du vil være med å stå på stand denne dagen, og spesifiser hvilken bydel du ønsker å stå på stand i.

26. november- Programverksted med Bergen SV
Tid: Mandag 26. november kl 18
Sted: Partikontoret, St. Jakobs Plass 9, 7. etasje

Temaet blir helse. Det blir innledninger om eldreomsorg ved Sigrun Bøe Perez, Fagforbundet, og om psykisk helse ved Ingrid Jangård Orre, kommunepsykolog på Askøy (medlem av Bergen SV).

Vi anbefaler alle å lese gjennom de ferdige tekstene, som liggr på programkomiteens side på www.sv.no/bergen/programkomiteens-side i forkant av møte.

1.-2. desember – Regional konferanse i Bergen

Viktige tema på konferansen:

• SV sitt Prinsipprogram og debatten fram mot nytt prinsipprogram på landsmøtet 2019.
  • Hvordan få «Velferd for de mange – ikke for de få»

Mer informasjon kommer i løpet av høsten.

Arrangører: Hordaland SV, Rogaland SV og Sogn og Fjordane SV.

3. desember – Styremøte Bergen SV

Vi jobbber med en bedre løsning for publisering av medlemsmøter, i mellomtiden kan du se en liste over møter på vår Facebook-side (krever ikke at du har en facebook-konto).

11. desember – SV-Kafé

Tid: 11. desember kl. 19.00
Sted: Café Opera

Bergen SV inviterer medlemmer og sympatisører til SV Kafe. Denne gangen er det Sheida Sangtarash som besøker oss. Sheida er stortingsrepresentant og helsepolitisk talsperson for SV. Hun vil snakke om SV sin helsepolitikk og budsjett. Sheida Sangtarash og Siri Fransson vil i tillegg snakke om Spinraza saken. Hva skjer og hva kan vi gjøre videre?

Del dette Del dette på Facebook Del dette på Twitter