Stavanger SV-skolen høsten 2019

Publisert av: Troms og Finnmark SV Publisert: 22. October 2019
Oppdatert: 25. November 2019
Lesetid: ca. 2 min
Stavanger SV-skolen er en kursrekke som er perfekt for deg som er blitt medlem de siste årene, men også tilpasset de som har vært medlem i noen år. Alle samlingene finner sted på SV-huset ( Nytorget 6 ).

Målet er at du som medlem skal kjenne godt til partiets politikk, historie og hvordan du kan bidra til en by og et land med mindre forskjeller, sterkere fellesskap og en grønnere klima- og miljøpolitikk!

Kurset er satt sammen av ulike tema som vi håper kan bidra til økt kunnskap og engasjement rundt SV sin politikk. Vi ønsker at så mange som mulig skal få med seg dette, du trenger ikke melde deg på eller forplikte deg til å delta alle kurskvelder. Det er bare å møte opp når du har anledning, og ta gjerne med deg en venn.

Her finner du oversikt over resterende kurskvelder for høsten 2019

Her vil vi gå gjennom blant annet:

Her vil vi gå gjennom hvor de store slagene i den nasjonale politikken ligger nå. Hvilken rolle har SV i den. Hvordan kan vi påvirke den nasjonale politikken?

Her vil gå gjennom de største utfordringene vi har i.f.h.t. klima og miljø. Hva er det med SV sin miljøpolitikk som er annerledes enn de andre partiene sine og hvorfor vi tenker at det er avgjørende for å få til det grønne skifte.

Du er Hjertelig velkommen!