Pressemelding Stavanger SV

Publisert av: Troms og Finnmark SV Publisert: 06. September 2018
Oppdatert: 06. September 2018
Nominasjonskomiteen i Stavanger SV har enstemmig gått inn for å innstille Eirik Faret Sakariassen som ordførerkandidat til kommunevalglisten i 2019.

«Vi er veldig glad for Sakariassen ønsker å fortsette og er sikker på at han vil gjøre en god jobb for Stavanger også etter valget 2019,» sier leder av nominasjonskomiteen Elisabeth Aaserød.

«Denne tilliten er jeg veldig glad for å få. De siste tre årene som kommunalråd og gruppeleder har vært kjempespennende, og jeg er veldig motivert for å fortsette. SV ligger an til å gjøre et godt valg neste år, vi vil arbeide for et politisk skifte og kommer til å kjempe knallhardt mot de økende forskjellene i byen vår. SV vil ha et Stavanger for alle,» sier Eirik Faret Sakariassen.

Nominasjonsmøtet er planlagt 29.november.

For spørsmål eller kommentar ta kontakt med Elisabeth Aaserød på 45214283 eller Eirik Faret Sakariassen på 99399181.

Elisabeth Aaserød
Leder Stavanger SV nominasjonskomite