Kampanjeuke 2021

Fra 3.–12. mai er det kampanjeuker i SV! Målet med kampanjen er å få ut hovedbudskapet for valgkampen, skape engasjement og gjøre oss klar valgkamp!  Siden pandemien legger begrensninger vil vi legge opp til både digitale og fysiske aktiviteter. Vi lager blant annet nye delebilder til sosiale medier og løpesedler til postkasseaksjoner eller morgenaksjoner. Disse kan du finne lengre ned på siden.

Det viktigste å notere seg nå er nasjonal digital aksjonsdag 6. mai, og nasjonal aksjonsdag 8. mai

Forslag til aktiviteter 6. mai:

Forslag til aktiviteter 8. mai:

Mange synes det kan være vanskelig å bidra i en kampanje. Husk at alle monner drar! Trenger dere bistand eller har en ide som dere lurer på å ta videre så ta kontakt med Anniken Gurijordet på partikontoret: agu@stortinget.no

Av program fra sentralt vil det være sendinger hver dag fra 3.-12. mai, enten lunsjsending eller kveldssending. Skoleringer, Digital valgbod, Live- podcast med Lahlum & Lysbakken, Kahoot- quiz og live-sendinger om hovedsakene våre og spennende gjester er noe av det vi kan tilby. Se program under.

Delebilder til sosiale medier på bokmål

Delebilder til sosiale medier på nynorsk

Løpesedler

Last ned utskriftsvennlig versjon på bokmålLast ned