Frister til årsmøtet

Publisert av: Roman Linneberg Eliassen Publisert: 08. januar 2018
Oppdatert: 31. januar 2018
Lesetid: ca. 1 min
Oslo SV arrangerer årsmøte 2.-3. mars. Årsmøtet er åpent for alle medlemmer, men hvis du har lyst til å ha stemmerett må du bli valgt som delegat av lokallaget ditt.

Oslo SVs høyeste organ skal vedta en politisk plan for byrådet, uttalelser om aktuelle tema – i tillegg faste organisatoriske saker som regnskap, budsjett og arbeidsplan. På lørdagen får vi besøk av partileder Audun Lysbakken som skal holde en tale om den politiske situasjonen. Kom gjerne innom for å høre på dette, selv om du ikke skal være med på hele møtet. Et detaljert program legges ut på nett en uke før.

Årsmøtet velger også nytt fylkesstyre. Hvis du vil foreslå noen, eller kanskje er interessert selv, er det bare å sende en mail til oslo@sv.no innen 15. januar.

Her er de viktigste fristene frem mot årsmøtet:

15. januar: Frist for å forslå kandidater til Fylkesstyret
19. januar: Frist for å foreslå endringer av vedtektene (6 uker før)
14. februar: Frist for å fremme forslag til årsmøtet (2 uker før)
23. februar: Innkalling, dagsorden og sakspapirer legges ut på nett og sendes til medlemmer på e-post (1 uke før)
27. februar: Frist for å sende inn endringsforslag til alle saker (3 dager før)

Årsmøtet finner sted i nabobygget til partikontoret på Tøyen, i Hagegata 23. Ta kontakt med lokallaget ditt hvis du vil velges som delegat.