Oslo SV søker kommunikasjonsrådgiver

Publisert av: Roman Linneberg Eliassen Publisert: 26. mai 2016
Oppdatert: 26. mai 2016
Oslo SV og Oslo SVs bystyregruppe søker en samfunnsengasjert kommunikasjonsrådgiver med erfaring fra informasjons- og mediearbeid. Vi søker deg som har god kunnskap om norsk politikk, og som har pågangsmotet, kontaktene og kreativiteten som skal til for å få SVs budskap ut i media og ut til Oslo SVs medlemmer og lokallag.

Som kommunikasjonsrådgiver i Oslo SV vil du få en viktig rolle i det politiske arbeidet i byen. Du vil få ansvar for å følge opp vår informasjonsstrategi, både for ekstern og intern kommunikasjon. I dette ligger strategisk planlegging og systematisk arbeid med kommunikasjon i presse, sosiale medier og interne informasjonskanaler i Oslo SV. Ved behov, slik som ved nominasjonsmøter og valgkampsamlinger, kan det også inngå i stillingen å bidra med administrativt arbeid. Du skal bidra til at Oslo SV når ut til velgerne med et tydelig og enhetlig budskap gjennom nyhetsmediene, interne informasjonskanaler og andre kommunikasjonskanaler.

Vi leter etter deg som:

Du vil ha hovedarbeidsplass hos bystyregruppen i Oslo rådhus. Deler av tiden vil du jobbe sammen med Oslo SVs fylkessekretær på SVs partikontor på Tøyen. Vi kan tilby et kreativt, spennende og krevende arbeidsmiljø, fleksibel arbeidstid og gode feriebetingelser. Lønn etter avtale. Det er et personalpolitisk mål å oppnå en balansert kjønnssammensetning og å rekruttere personer med minoritetsbakgrunn. Arbeidsplassen vil bli tilrettelagt for personer med nedsatt funksjonsevne

SV jobber for et rettferdig og miljøvennlig samfunn, hvor viktige sammfunnsoppgaver løses i fellesskap og hvor vi investerer i barn, kunnskap og en grønn økonomi. Oslo SVs bystyregruppe består av gruppeleder, ordføreren og en bystyrerepresentant. Gruppa har i tillegg i dag en ansatt politisk rådgiver som jobber for ordføreren. SV sitter også i byråd i Oslo og i byrådet har vi én byråd og tre byrådssekretærer.

Send søknad med CV til Ane Fidjestøl ane.fidjestol@sv.no innen 17.06.2016. Nærmere opplysninger om stillingen får du av gruppeleder Sunniva Holmås Eidsvoll på telefon 996 30 600 eller epost sunniva.eidsvoll@oslobystyre.no.