Presseinfo

SVs landsmøte avholdes 23.-25. april. Landsmøtet gjennomføres digitalt, med en produksjon sendt fra Hamar. Partiledelsen og deler av sekretariatet vil være til stede på Scandic Hamar.

Hvordan kan jeg følge landsmøtet?

Landsmøtet vil bli streamet på sv.no/landsmote. Ønsker du som journalist i tillegg å motta oppdateringer, pressemeldinger og vedtak i løpet av landsmøtet kan du melde deg på via linken under.

Klikk her for påmelding og akkreditering.

Under landsmøtet vil det bli opprettet et eget Zoom-rom for pressen. Det vil bli brukt til pressemøter med partilederen etter talen til landsmøtet fredag, og til andre pressemøter. Klikk her for informasjon om pålogging og tidspunkter. Rommet vil også være betjent under de viktigste debattene og vedtakene.

Et begrenset antall journalister får muligheten til å dekke møtet fra Hamar. Påmelding for dette er avsluttet.

Hva skjer når på landsmøtet?

Klikk her for fullstendig program med tidsplan. Alle sakspapirer og endringsforslag finner dere her. Vedtak legges ut på denne siden. I dette dokumentet finner man hele tidsplanen for landsmøtet, og når presserommet brukes til pressemøter (grønt) og til å følge debatter og voteringer (blått). Her finnes en oversikt med litt bakgrunn over de ulike tingene som skal vedtas på landsmøtet, og med lenker til de relevante sakspapirene.

Noen viktige tider:

Noen forsinkelser og forskyvninger kan forekomme underveis i landsmøtet. Dersom du er påmeldt landsmøtet vil du bli orientert om det skjer større endringer.

Intervju

Foto

Vi tar bilder fra landsmøtet som pressen fritt kan bruke. Disse vil publiseres fortløpende. Direkte lenke til albumet på flickr er: https://www.flickr.com/photos/svparti/albums/72157718764017968

Video

Landsmøtet strømmes i sin helhet på på sv.no, mens deler av møtet blir sendt på facebook. Ønsker ditt medium å tappe fra streamen vår må dette avklares i god tid i forkant. Dette gjøres ved å kontakte produksjonsselskapet Trippel-M på epost: johnharald@trippelm.no

Sosiale medier

Følg landsmøtet på sosiale medier:

Vi skal gjøre vårt beste for at dere får gode arbeidsvilkår under landsmøtet. Ta kontakt om noe er uklart eller du har spørsmål.

Kontaktinfo:

Pressekontakt: Siri Gjørtz – siri@stortinget.no – 92048949