Vårkampanjen 2015

1.-7. juni starter vi valgkampen med en vårkampanje. Vi skal sparke i gang valgkampen eksternt ved å verve Del godene-abonnenter, men også bruke muligheten til å gjøre en del praktiske og tekniske forberedelser før den intense valgkampen over sommeren.

I kampanjenotatet finner dere:
  • info om verving av abonnenter til Del godene og utsending av avisa til stands og morgenaksjoner.
  • En oversikt over ”tekniske” forberedelsene det er lurt å gjøre til valgkampen, slik som å ferdigstille lokale løpesedler og programmer, teste ut nettbutikken og få hjelp til å produsere memer til valgkampen. Hele partikontoret kommer til å sette av uka til å hjelpe dere med dette, så vi alle er klare til å sette inn fullt trykk på valgkampen i august. God planlegging er halve jobben – benytt muligheten nå før sommeren, så dere kan bruke tiden ute blant velgerne til høsten.

En oversikt over valgkampplanene slik de ligger nå finner dere her. Det vil kunne komme justeringer i planene, men vi håper notatet vil hjelpe dere til å kunne planlegge deres egen valgkamp bedre.

Alle spørsmål kan dere sende til kampanje@sv.no. Vi kommer til å legge ut oppdatert informasjon om kampanjen fortløpende.

Del dette Del dette på Facebook Del dette på Twitter