Folkemøte med Audun Lysbakken

Innlandet og Lillehammer SV ønsker velkommen til folkemøte på Lillehammer kino onsdag 28. oktober kl. 19:00.

Folkemøtet er gratis og åpent for alle. Du trenger ikke være medlem i SV for å delta, men du må melde deg på. Påmeldingsfrist er 26. oktober.

Meld deg på her

For de mange – ikke for de få
Håp og forandring i en krisetid!

Norge og verden preges av to store kriser, koronakrisen og klimakrisen. Hvordan skal vi løse dem på en rettferdig måte? Innlandet og Lillehammer SV inviterer til folkemøte om rettferdighet i koronaens og klimaendringenes tid. Forskjellene må ned, utslippene må ned og vi må skaffe arbeid til alle. Det er mulig, hvis vi velger en ny politikk og en ny regjering.

Få med deg et fyrverkeri av et foredrag av folketaler og SVs leder Audun Lysbakken.
Få også med deg pedagog Thea Kamfjord Eriksen som snakker om livsmestring og deltakelse i samfunnslivet.

Det blir innslag fra Kulturhjerte, og fylkesleder Anne Lise Fredlund leder oss gjennom arrangementet.
Det er åpent for spørsmål fra salen.

Dørene åpner kl. 18:30 og programmet starter kl. 19:00.

• Velkommen ved Lillehammer SV
  • Kulturelt innslag ved Kulturhjerte
  • Thea Kamfjord Eriksen: Livsmestring
  • Audun Lysbakken: Forskjeller og fordeling
  • Spørsmål fra salen

Påmelding

Det er plass til 80 deltakere på folkemøtet. På grunn av plassbegrensning og smittevern, må alle som skal delta melde seg på i forkant.

Frist for påmelding er mandag 26. oktober.

Meld deg på her

Her kan du lese mer om smittevern på SV-arrangementer. Vi gjør oppmerksom på at dersom rådene fra myndighetene endres, kan arrangementet endres på kort varsel.

Ta kontakt hvis du har spørsmål: innlandet@sv.no

Del dette Del dette på Facebook Del dette på Twitter