Trondheim SV søker valgkampsekretær

Publisert av: Eli Ulvestad Publisert: 20. mai 2021
Oppdatert: 02. juni 2021
Lesetid: ca. 2 min

Ønsker du å bidra til at SV vinner valget, liker du å jobbe med frivillige og brenner du for grasrotorganisasjon? Da kan du være den vi ser etter. Vi søker en valgkampsekretær som skal ha hovedansvar for å mobilisere våre valgkampaktiviteter i Trondheim.

Arbeidsoppgaver:

Hvem er du:

Vi søker en strukturert person med engasjement for de politiske sakene SV jobber for. Stillingen byr på varierte oppgaver i et engasjerende miljø med frivillige aktivister. Vi trenger en ryddig person med evner til selvstendig arbeid, med gode samarbeidsevner. Administrativ erfaring og/eller erfaring med organisasjonsarbeid er en fordel.

Du må være innstilt på en tidvis hektisk hverdag hvor nye uforutsette problemstillinger stadig dukker opp. Det er rom for kreativ tenking, og kunnskap om digitale verktøy, film, bilder og bruk av sosial media kan være en fordel. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Formålet med stillingen er å bidra til at Trondheim SV gjennomfører en god valgkamp i Trondheim. Den som tiltrer stillingen, må kunne tilslutte seg hovedtrekkene i SVs politiske prosjekt og programmer.

Det er et personalpolitisk mål og å oppnå en balansert kjønnssammensetning og å rekruttere personer med minoritetsbakgrunn.

Vi tilbyr:

En 100% stilling i 3 måneder. Organisering av arbeidstid avtales ved ansettelse. Det er fleksitid i stillingen og man må regne med noe kvelds- og helgearbeid.

Stillingen blir lønnet etter Landsoverenskomsten mellom arbeiderbevegelsens Arbeidsgiverforening og Handel og Kontor og innplassert i SVs lønnspolitikk etter kompetanse og erfaring. Stillinga er innplassert i et lønnsspenn som ft tilsvarer kr 407.076-566.034 i årslønn.

SV sentralt har arbeidsgiveransvaret for valgkampsekretæren, mens lokallagsstyret og fylkessekretær har arbeidslederansvaret. Arbeidssted vil være Trondheim SVs kontor ved Folkets hus i Trondheim.

Oppstart:          Snarest.

Søknadsfrist:    Søknad og CV sendes DL@sv.no innen 28. mai 2021.

For spørsmål om stillingen, kontakt leder i Trondheim SV, Åsa K. Kjølberg Moen på telefon 909 67 943 eller e-post aasakjmoen@gmail.com.

Sosialistisk Venstreparti er i vekst og søker deg som vil være med på laget. SV arbeider for et rettferdig og miljøvennlig samfunn der viktige samfunnsoppgaver blir løst i fellesskap, og der vi skaper “et samfunn for de mange – ikke for de få.”