SV vil ha dine innspill!

Landet står i en kritisk situasjon, derfor vil SV gjøre det vi kan for at Stortinget skal vedta det som trengs for folks økonomi og næringsliv.

For å sikre trygghet, inntekt og arbeidsplasser jobber SV med de andre partiene på Stortinget for å bli enige om nye tiltak. Vi vil få på plass løsninger som har bedre effekt, gir større økonomisk trygghet og hjelper landet gjennom krisen. Det er viktig at vi sørge for at folk har trygg inntekt, at næringslivet har det som trengs for å klare seg gjennom krisen.

Vi vil gjerne ha innspill fra folk som kjenner hvor skoen trykker for å utarbeide en mest mulig treffsikker politikk. Vi vil høre fra deg som er permittert, er student, kulturarbeider, arbeidsledig, driver enkeltmannsforetak, har mistet velferdstilbud eller på andre måter opplever vanskelige tider. SV ønsker ha en slik kanal fra folk rett inn til forhandlingsbordet.

Send ditt innspill og begrunnelse for innspillet til innspill@sv.no. Dersom du synes det er greit å bli kontaktet angående ditt innspill, skriv inn kontaktopplysninger i e-posten.

Sammen kommer vi oss gjennom krisen.

Del dette