Kandidatsamling 28. mars

SV inviterer til kandidatsamling 28. mars på Gardermoen. Samlingen er for alle 1. kandidater, én kvinnelig kandidat (dersom ikke en kvinne står på 1. plass) og ungdoms- og minoritetskandidater.

Samlingen holdes dagen før landsmøtet på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport. Den starter klokka 10.00 og avsluttes med middag klokka 18.00. Etter middag vil det være kortkurs for de som skal overnatte. Det er en deltakeravgift på 500 kr, som blir fakturert til lokal- eller fylkeslaget. Overnatting til fredag 29. mars til kandidatsamlinga er inkludert i prisen for de som trenger dette.

Dersom du skal delta på landsmøtet må du be delegasjonslederen din om å bestille reise for deg en dag tidligere, slik at du får vært med på kadidatsamlinga. Dersom du ikke deltar på landsmøtet kan du bestille reise selv, og får billigste reisemåte refundert av SV sentralt.

Dersom du har spørsmål om samlingen kan du kontakte Kristian Fjellanger på e-post kristian.fjellanger@sv.no.

Lenke til påmelding finner du her: påmeldingsskjema

Program for samlingen finner du her: program

Del dette